עיתונאית דיווחה על בשר חמורים ברשת שווארמה ומאוימת בתביעה

    ישראל פריי 6 Comment on עיתונאית דיווחה על בשר חמורים ברשת שווארמה ומאוימת בתביעה
    15:07
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on כשאמא שלפה את ה'קלף' הכי חזק: הרבנית חגית שירה בסיפור מיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאית רות קרייתי, העלתה אמש פוסט בו היא מציגה תמונות של פקחים בחנות של רשת שווארמה בטבריה, תוך שהיא מוסיפה: כמה רוע יש בעולם! נתפס בשר חמורים… הפרסום היסב לרשת נזק עצום, והיא מאיימת לתבוע את העיתונאית.

    בפוסט שהעלה כתגובה מנכ"ל הרשת, הוא פירט באריכות את הטעות ואת הנזק שנגרם לו: "האמת שבדבר רחוקה מזרח ומערב מהכפשה זו. לאמיתו של דבר הוקפא בשר טרי מתובל ולפי תקנות משרד הבריאות דבר זה אסור. בבדיקת פתע/שגרתית הבשר הוצא מהעסק ונלקח על ידם".

    הוא הוסיף כי המקום כשר ונקי וכי כל הסחורה מסופקת ע"י החברות הגדולות. יצוין כי הכנת גלילי השווארמה הינה תופעה נהוגה ומקובלת בכל המקומות ואין בה סכנה בריאותית לציבור.

    לאחר שגורמים ברשת איימו כי יגישו תביעת דיבה, התנצלה העיתונאית וכתבה: "לאחר שיחה מעמיקה ומלאת תובנות עם בעלי המקום, הובהר לי מעל לכל ספק שלא היה ולא נברא, ולא נמכר בשר חמורים בשווארמה". היא הסבירה כי כעיתונאית היא פרסמה מידע שהגיע אליה, מידע שלאחר הבירור התברר כלא נכון. היא התנצלה על הפרסום, ואף הבטיחה להגיע לביקור במקום.

    פוסט

    פוסט טראומה



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      אם החרימו לך בשד קפוא
      מה זה משנה אם החרימו כבר עדיף לא כשר על סכנת נפשות

    2. 5

      עיתונאית חוצפנית
      אף התייחסות להתנצולת לא קיימת אצלה בדפי הפייסבוק
      את הידיעה על בשר החמורים היא מחקה
      התנצלות…איין

    3. 4

      חבל מאוד שאתם מוציאים כתבה ללא תגובתי אני יכולה לתבוע אתכם על כך, על עוגמת נפש הוצאת דיבה והכפשת שם רע. עברתם על חוק העיתונאית. כעיתונאים הייתם חייבים לבקש ממני תגובה. אני אפנה לערכאות.

    4. 3

      אין על באגט ניר בעולם!!!!
      מי שטעם יודע….
      רק חבל שהכשרות לא משהו…

    5. 2

      מחבלת תקשורתית …. קראתי הבוקר פוסט של אחת בשם רות קרייתי, בה טענה שחברת הכנסת זהבה גלאון נחקרה 13 שעות ביחידת 443 על שוחד ואי סדרים בענייני כספים. רות קרייתי טרחה להוסיף תמונה עדכנית של זהבה גלאון ולכן הרושם שהתקבל הוא שהכתבה עדכנית, ושזהבה נחקרת בימים אלו.

      לאחר בדיקה מהירה שערכתי התברר שהכתבה בכלל משנת 2002 , ושזהבה נוקתה מחשד ב2003.

      הפליא והטריד אותי ההסתה המכוונת, בימים אלו שהמתח והקרע בעם ובעולם זועק לשמים.

      עד כדי כך שהעזתי לברר ישירות ושלחתי לה הודעה במסנגר,בה שאלתי אותה למה היא מעלה פוסט מטעה ומסית,מה מטרתו?

      תגובתה הייתה שאני "חצוף וטיפש", וכנראה חסמה אותי.

      רות קרייתי החשוכה, מרוב טיפשותי וחוצפתי חשבתי לעצמי בקול רם שאם הייתי צריך לשפוט, אז מעשיך הרבה יותר גרועים ומסוכנים מילדים שמנסים לדקור,ומי כמוך יודעת מה סופם.

      תיתביישי לך.

    6. 1

      מעניין… אחרי התפיסה של היום (12 טון בשר חמורים וגמלים) מי החמור? כל כך הרבה חמורים אכלו חמורים…. כל כך הרבה השמצות ברשת.. אבל מסתבר שצדקתי… לא? "מחבלת תקשורתית", "חשוכה", "תתביישי לך" "עיתונאית חוצפנית" …. רבות מחשבות בלב איש ועצת השם תקום…